Ugrás a lényegre

· Egy perc olvasmány

Tegnap este véget ért a “gólyanet” használati időszaka, így mostantól csak a hálózati regisztrációval rendelkező eszközökről lehet elérni az internetet. Ha hálózati problémát tapasztaltok, akkor mindenképp ellenőrizzétek le a regisztrációitokat, ha ezt megtettétek és nem találtok hibát, akkor keressetek minket a support.sch.bme.hu oldalon.

· Egy perc olvasmány

Update: Az egyetemnek sikerült elhárítania a hibát!

Aki esetleg korábban problémába ütközött volna az próbálja újra most!

Sokan jeleztétek nekünk ticket formájában, hogy a frissen felvett hallgatók SCH Account regisztrációja során az admin.sch.bme.hu visszautasítja a regisztrációt, azzal az üzenettel, hogy nem laktok a Schönherzben.

A hibát az okozza, hogy a gólyák adatait nem megfelelően kapjuk meg a BME címtárból. Az egyetemi felelőssel felvettük a kapcsolatot, reméljük sikerül a hibát mielőbb javítaniuk.

Ismét: az SCH Account és ezzel együtt a KSZK szolgáltatásai minden VIK-esnek járnak (nem csak a Schönherzben lakóknak), amint sikerül megoldani a címtáras problémát a gólyáknál, gond nélkül működhet a regisztrációtok.

További információk és a probléma megszűnése esetén ezt a cikket fogjuk frissíteni.

Köszönjük megértéseteket!